Sikertényezők

Sikertényezők

Identitás

A Sto csoport egy részvénytársaság, amely többségi családi tulajdonban van. Függetlenségünket vállalati struktúránk átláthatóságának köszönhetjük – és ezzel egyidejűleg nemzetközileg is terjeszkedtünk.

A decentrális irányultság, az anya- és leányvállalatok közötti szoros kapcsolat, valamint a piaci partnerekkel történő szoros együttműködés igazolta vállalatunk változó- és teljesítőképességét – egy kompetencia, amely a jövőben még nagyobb szerepet fog kapni.

Szoros partneri együttműködés

Szoros partneri együttműködés

A szoros és személyes kapcsolatban felismerjük és teljesítjük partnereink igényeit. Legfőbb igényünk, hogy minden alapvető kompetenciában kiemelkedő teljesítményt nyújtsunk és újra meg újra lenyűgözhessük partnereinket.

Emberek a Sto-nál

Emberek a Sto-nál

A Sto-nál az emberek gondoskodnak a változatosságról. Ők a legfontosabb tényezőink egy kemény versenyben, és ők jelentik a legszorosabb kapcsolatot a partnereinkkel. A kölcsönös tiszteleten alapuló, hatékony vezetés teret enged a munkatársaknak és vállalja a felelősséget az igényes célok eléréséért.

Az innovációk a piacok alakítói

Az innovációk alakítják a piacot is

A technológia éllovasaiként trendeket teremtünk – termékeknél, rendszereknél és szolgáltatásoknál. A Sto innovációi fenntartható módon alakítják a piacot és gondoskodnak a biztos jövőbeli sikerről.

Termékportfólió és szolgáltatás kínálatok

Termékportfólió és szolgáltatáskínálat

Kínálatunk versenyképes piaci pozíciót biztosít számunkra. A minőségi termékek és rendszerek mellett válogatott szolgáltatásokat kínálunk, úgymint szaktanácsadás, termékdokumentáció, helyszíni támogatás és logisztika.


Értéknövelés erős márkák révén

Értéknövelés erős márkák révén

A konzekvens stratégia értéknövekedést biztosít a piaci résztvevők részére. Márkáink orientációt és biztonságot nyújtanak az összetett piacokon.

Sikeres stratégiák

Sikeres stratégiák a változtathatóság és megvalósítás-központúság jegyében

A világ egyre gyorsabban változik, az ügyfelek igényei egyre egyedibbek. A rugalmasság és a változási hajlandóság egyre fontosabb szerepet tölt be. Döntéseket mindig a fontos tényezők figyelembevételével hozunk.

Nemzetközi terjeszkedés

Nemzetközi terjeszkedés

A decentrális irányultság révén a Sto csoport világszerte profitál a nemzetközi és interdiszciplináris tapasztalatcseréből. Mi tiszteletben tartjuk a mindenkori kulturális adottságokat és eltérő piaci feltételeket. Így sikerül fejlődést generálnunk, miközben megelőzzük a kockázatokat.

Fenntartható gazdálkodás

Fenntartható gazdálkodás

A fenntartható cselekvés világunk korlátozott erőforrásainak hosszú távú, gondos és takarékos kezelése – lényegében egyet jelent a gazdaságilag felelősségteljes viselkedéssel. A fenntartható megoldásokra való törekvéseink mögött nem csupán üzleti célok állnak, hanem a gazdasági kötelezettségvállalás is.

Vállalati siker hosszú távú irányultság révén

Hosszú távra tervezett vállalati siker

A vállalati érték hosszú távú növelése alapvető feladatunk. Terjeszkedési céljaink elérése érdekében ésszerűen használjuk a rendelkezésünk álló erőforrásokat, és szaktudást fektetünk üzleti egységeink dolgozóiba. A vezetés folyamatossága és a pénzügyi eszközök tudatos kezelése lehetővé teszi számunkra, hogy folyamatosan növeljük a vállalat értékét, és az üzleti kötelezettségvállalásunknak a jövőben is eleget tegyünk.